• الموقع : موقع سماحة العلامة السيد محمد علي الحسيني .
        • القسم الرئيسي : لغات أخرى .
              • القسم الفرعي : עברית .
                    • الموضوع : חכם הדת מוחמד עלי אלחוסיני קבל יום תואר דוק&# .

חכם הדת מוחמד עלי אלחוסיני קבל יום תואר דוק&#


חכם הדת מוחמד עלי אלחוסיני קבל יום תואר דוקטורט לשם כבוד באיסטנבול בתמורה למחקריו המדעיים ולתרומתו למען הדו קיום והפצת תרבות השלום והסלחנות ולחופש הפולחן.

 


אוניברסיטת אריס בטורקיה חרטה על דגלה לתגמל ולעודד חוקרים והוגי דעות אשר פועלים בתחום זכויות האדם ובהתאם לנוהלים הפנימיים של האוניברסיטה החליטה הוועדה העליונה של האוניברסיטה להעניק למר מוחמד עלי אלחוסיני את תואר הדוקטורט לשם כבוד בטקס אקדמי בו נכחו אקדמאיים רבים ובעלי שם עולמי.
הטקס היה במסגרת הטקס האקדמי הבינ"ל התשעי של איגוד האוניברסיטאות באיסטנבול ונכחו בו מרצים והוגי דעות מכווית, ערב הסעודית, עומאן, בחרין,איחוד האמירויות,ירדן, מצרים, אלג'יריה, לוב, סודן, סוריה,עיראק, מרוקו, בוסניה וטורקיה.


מוחמד עלי אלחוסיני קבל את תואר הדוקטורט מהפרופסור עבדאללה אלעסאף ומד"ר טארק אלסועדי ומוחמד ח'יר אלחוסיני, סאלם אלח'יפי מעומאן וד"ר נאצר אלמצרי מכווית והשיח' אחמד אלענזי מריאצ' , הד"ר ח'אלד מרעב מלבנון בטקס מרגש.


הוועדה שהעניקה את הדוקטורט למוחמד עלי אלחוסיני ציינה את תרומתו של הנ"ל בעולם הערבי כמי שמפיץ את תרבות הסלחנות והדו קיום בין ערבים נוצרים ויהודים וכן ציינה את מאמציו לעודד פלורליזם תרבותי הרחק מהאלימות בכל צורותיה. הוועדה ציינה בנוסף כי תרומתו של מוחמד עלי אלחוסיני שמה קץ למלחמות האחים בין הסונים והשיעים במדינות ערב. אלחוסיני הצליח להסביר את הסיבות שגורמות למלחמות אלה בכמה מדינות. אלחוסיני הצליח להבהיר כי פעילות מסוג זה לא שייכות לדת וכי הן נובעות מסיבות פוליטיות.


הוועדה ציינה גם את תפקידו של אלחוסיני כמי שמציג את האיסלאם האמיתי, המתון, הרחק ממעשיהם של הקיצוניים ולאור הנ"ל הוועדה הגיעה למסקנה להעניק לו את התואר לשם כבוד בשל תרומתו לדו קיום ולשלום ולתרבות ופלראליזם דתי. התואר הוענק באיסטנבול ב-89 לנובמבר 2016. מוחמד עלי אלחוסיני המועצה האסלאמית הערבית.


#מר_מוחמד_עלי_אל_חוסייני
#השייח_מוחמד_עלי_אל_חוסייני
#הערבית_האסלאמית_המועצה
#מוחמד_על_אלחוסיני

 


  • المصدر : http://www.mohamadelhusseini.com/subject.php?id=220
  • تاريخ إضافة الموضوع : 2016 / 11 / 28
  • تاريخ الطباعة : 2024 / 03 / 28